Plannen gewijzigd..

Plannen zijn een beetje gewijzigd!

Weten we zelf al wel sinds een aantal weken, maar misschien wel zo handig om het jullie allemaal ook even te vertellen.
Zijn nu sameniets meer dan tweemaandenonderweg, gaat nog stees super! en blijven in totaal bijna vier maanden hier in Azie.Toch gaan we aan het einde van Vietnam voor een paar weken splitsen. Niet omdat we elkaar zat zijn gelukkig!, maar omdat Luuk (Femke's vriend) deze kant op gaat komen. Daarom gaat Femke een aantal weken eerder dan gepland naar Thailand, wat ik ook niet gek vind hoor! Ze slaat Laos dan dus over.Tuurlijk vond ik het wel eventjes een beetje jammer toen ik het hoorde, omdat ik me had ingesteld op de komende tijd samen nog meer nieuwe avonturen beleven in Laos en Thailand.Maar voor Femke is het natuurlijk super leuk! Hebtoen voor mezelf wel besloten, dat ik mijn reisplannen niet aan wou passen en vlieg dus twee april naar Laos (Luang Prabang). Femke vliegt de dag erna richting Bangkok, waar ze de eerste paar dagen waarschijnlijk een mooie tour in de buurt gaat doen voordat Luuk in Bangkok arriveert!

Ga zelf zo'n twee a drie weken door Laos reizen. Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn om dan ineens in mijn eentje verder te gaan, maar vind het wel een mooie uitdaging! Heb al zo veel positieve verhalen gehoord over Laos, dat ik super benieuwd ben en vast allemaal mooie dingen ga zien! Femke en Luuk gaan waarschijnlijk eerst een trekking doen in het Noorden van Thailand, om daarna richting de prachtige eilanden en stranden in het zuiden te reizen!
De laatste twee wekenzal ik ook de bus nemen richting het zuiden van Thailand, waar we vanaf dansamen verder gaan en de reis afsluiten in Bangkok!

Inmiddels hebben we ook ons terugticket geboekt. 'S avonds 4 mei zullen we weer arriveren in Amsterdam, wat precies goed uitkomt! Kunnen we 5 mei namelijk gelijk een goed feestje vieren in Wageningen! Bestel maar vast een beetje goed weer voordie dagen als jullie zo vriendelijk willen zijn, anders is de overgang een beetje te groot voor ons;)

Liefs ons!

Reacties

Reacties

Michelle

We bestellen geen mooi weer, dat nemen jullie natuurlijk mee terug ;-)! haha.

Goed om te lezen dat het zo goed met jullie gaat!
Nog heel veel plezier en Femke ik mail je snel weer ;-)

Liefs,
Michelle

Sanne

He meiden, Laos is inderdaad super mooi. Niet te geloven. Vandaag in Luang Prabang aangekomen, zeker de moeite waard om te bezoeken! Zaterdag vlieg ik naar Bangkok dus wie weet kom ik (1 van) jullie daar nog tegen, zou super leuk zijn. Geniet ervan!!
Liefs!
(ps: komt Moon ook nog misschien?)

menno en aaf

Femke, gefeliciteerd met de verjaardag van je zusje Berber, namens ons viertjes. Volgend jaar ben je er weer gezellig bij!
Ik hoorde dat de temperatuur tegen valt. Hopelijk is het weer warmer geworden.
Nog veel plezier saampjes!
Liefs, Menno, Rocco, Klae en Aaf

Meike

Hoi Femke (en Marielle), was een tijdje niet meer op jullie site geweest en kon meteen 2 verslagen lezen, leuk! Femke, heel veel plezier over 1,5 week met mijn lieve broertje! Hij is al druk bezig met reisgidsen en ik heb z'n geleende backpack ook al door de kamer zien slingeren ;)! Geniet nog van jullie tijd in Vietnam!

liefs,
Meike

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!